Cancel Policy

Zoals je kon lezen op mijn instagram stories had ik vlak voor mijn verlof  verschillende “last minute” annulaties en een “no-show”.

Ik heb daar alle begrip voor maar na een aantal keer voelt het heel onrespectvol aan voor mij. In deze post vind je meer uitleg als je niet tijdig je afspraak afzegt of niet komt opdagen.

Waarom?

Als je niet tijdig je afspraak afzegt of gewoonweg niet komt opdagen is dit voor mij geen inkomen en letterlijk verlies draaien.

De cabine wordt voor je opgewarmd of afgekoeld, de producten worden voor je klaargezet en er wordt een tijdslot voor jou gereserveerd.

Alsook zit ik gedurende heel de dag met een onaangenaam gevoel en dat is echt niet leuk

Ik wil niet werken met een blacklist. Soms gebeurt er iets onverwacht, sommigen zijn nu eenmaal verstrooid van nature, anderen zeggen graag af omdat de zon schijnt. 

We zijn wie we zijn en ik wil daar niemand op afrekenen.

Wat is nu de policy?

Je kan tot 24 uur voor je afspraak afzeggen of verzetten.



De dag voor je afspraak krijg je van mij steeds een sms als extra reminder dat je bij mij langskomt. Na deze sms gaat mijn “cancel policy” in. 

Kom je dan niet opdagen of zeg je na 24 uur af dan vraag ik je de behandeling dat je boekte te betalen. 


________________

Op deze manier voelt het voor mij correct en eerlijk.

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Pinterest
WhatsApp